Saturday, March 5, 2011

semANGAT nak p seminar..hehe > 5 feb 2011> 8am-1pm

wake up at 6a.m
seminar transformasi> transforme
semangat giler ar.. itu je aku blh kata.. bgn awal kul 6.. nk p seminar TRANSFORMASI PTV.. mandi wangi2.. buang semua yg perlu dibuang..huhu.. gosok gigi..cuci muka.. sabun..huhu.. segarrrrrr... then solat subuh.. pakai baju warna peace.. bertali leher hitam..kasut kulit.. fuhh segak bergaya..

da kacak bergaya da.. jom p seminar
janji melayu mcm ni lah.. kata kena dtg kul 7.30a.m... tp pintu bilik seminar pun bukak kul 8.10a.m.. tp x pe.. da biasa da.. sabar itu separuh dari iman.. 
pose jap ngan step
pose kat luar bilik seminar..haha
lama sgt nk mula seminar ni.. so aku bergambar lah.. pose sana.. pose sini..
dapat file... ready nak take note..huhu
geng mama leann n ibu aisyah
masuk je bilik seminar tu.. fuhh gempak beb biliknya.. not bad.. aku gila2 kejap.. kagum..hehe
ngantuk giler ar seminar ni.. bosan.. tp x pe.. aku take note yang berguna je..huhu
sampai la time minum pagi.. air teh dengan 2 biji kuih,,, tp aku ambil 4.. sorry guy.. aku lapar..haha
sambung balik seminar.. time ni x ngantuk sgt.. prof ramlee ..lawak ar.. trade mark dia..'nak mampos'..huhuhu
bgambar kenang-kenangan
selesai sudah sesi seminar kedua.. now sesi soal jawab.. bergambar n makan tengahhari.. lepas tu blah..haha
aku balik.. ssampai je umah kul 1pm.. mandi.. solat zohor.. tidur.. bila agaknya leh dapat sijil ni ek..haha

No comments: