Monday, March 7, 2011

gua giler jersi..uhhu > 7 FEB 2011> 12.31AM> MONDAY

Hari-HARI  p pesta buka.. pesta ilmu.. tapi.. x pernah beli pun buku kat pesta tu..uhhu.. teruknya aku..hehe.. aku asyik beli baju je..huhu.. murah sgt.. sbb tu la boleh beli..huhu.. tadi aku beli sehelai jersi.. aku ni suka sangat ngan warna biru.. so aku ternampak la jersi ni.. cantik.. warna biru.. 3 kali aku cuba..huhu.. nak beli ke x.. nak beli ke x.. last2.. da 3 kali cuba.. tuan punya kedai pun tgk je.. menunggu keputusan aku.. akhirnya aku bayar la.. tp sblm bayar tu.. aku pk dulu keperluan atau kehendak.. and aku decide..aku perlukan baju.. x pakai sekarang X PE JANJI boleh pakai kemudian kan.. lagi pun murah je.. huhu.. ag pun bukan selalu aku beli jersi..hehe.. BELI JERSI PERCUMA RED BALL.. HUHU

INI LAH JERSI BIRU.. MURAH TP MENARIK HATI AKU..HUHUHU

3 comments:

HBehDawson said...

nice nanti beli dua ok utk aku satu heheh ~ :P http://hbehdawson.blogspot.com

aqir isketambola said...

wahhh...huhhhuh

RAZAK rahim said...

beli dua.. hehe.. t bank in duit k..haha

wahh nape.. hehe