Thursday, March 10, 2011

ntah lah.. jiwa runsing.. YA ALLAH

masalah x akan pernah habis.. jalani seadanya
Aku masih mencari kebahagiaan, masih mencari sinar yang belum hadir di dalam hidupku. Kadang-kadang aku bertanya pada alam, pada sang angin, kenapa harus aku diperlakukan begini. Aku tidak minta, aku tidak mohon untuk diperlakukan sebegini rupa. Tapi inilah jalan takdirku, takdir yang harus ku jalani...aku tidak boleh memilih..tidak boleh.. 
kerana
“Walau sesukar manapun hidup yang perlu ditempuhi, walaupun seberat manapun cabaran yang perlu digalas, dan walau siapapun kita, ingatlah hidup mesti ditempuhi, mesti dijalani seadanya”.
Hidup ini adalah rumit.. tidak semudah dan seringkas pemikiran anak-anak kecil yang hanya tahu bergelak tawa. remember that.. hidup untuk dijalani.. bukan untuk di sia-siakan..


No comments: