Thursday, March 3, 2011

rezeki ALLAH yang decide

murah REZEKI
malam ni aku murah rezki sgt2.. dapat mkn percuma..huhu.. lect yang belanja.. best.. rasa tenang je time makan td.. mcm x ada masalh lgsg..lupakan segala kekusutan yang melanda seketika.. td aku makan nasi goreng daging merah ngan laici kang.. best sgt.. tp aku mkn nasi sikit je.. aku mkn lauk byk..uhhu.. x leh makan nasi byk sgt ar malam2. takut chubby..huhu

thanks cik amar.. belanja sy td..uhhu.. hari ni sy makan berselera.. saya borak ngan cik amar.. bertepuk tampar mcm dia kwn sy..uhhu.. sori cik amar..hehe.. still respect u as my lect ..uhhu.. 
en amar
cik amar makan byk td.. nasi goreng.. sup ayam..laicikang..minum air bandung, air teh ..huhu.. byknya.. selagi boleh makan kita makan..pakcu pun makan byk td..uhhu.. nasi goreng kampong, telor dadar.. air milo, keropok..uhhu..alhamdulillah.. llepak sampai penat..haha .. thanks pakcu, cik amar, cik lin, cik ema, cik zul, cik ain, cik barbie..uhhu.. see u all again
lect n the gang

No comments: