Sunday, February 27, 2011

weekEND > FRIDAY 25 FEB 2011

hi gUYS..
MISS u all so much.. penatnya.. balik2 terus buka blog..ahha.. 3 hari x update.. bayak cerita nak di kongsi kan.. ahha..

friday 25 feb 2011 > 

5.30 pm> bertolak ke kl.. uhhu.. destinasinya nak ke MELAKA.. saja nak release tension.. dr upsi nak ke KL.. FULAMAK.. aku rasa sangat jauh.. mana x nya.. kami sampai kl kul 8.30 p.m.. sesepatutnya 1 jam je.. tp banyak benda yang x kena.. so perjalnan jd 3 jam..ahha.. stressss kejap..

PUNCA KELEWATAN

1- bus slow.. utamakan keselamatan kot..
2- lori jatuh gaung.. 30 minit terkandas..
3- time org blk keje kot time tu..
4- friday nite .. biasalah.. org kl.. mlm minggu..uhhu.. enjoyyyyy
5 jalan duta yang selalu jem.. sempit sgt jlnnya..uhhu

TIGA jam dalam bas.. aku rasa nak tumbuk je india (girl) kat belakang aku tu.. dr upsi sampai kl.. x boleh senyap.. ckp sampai 1 bus dgr.. melompat2 dalam bus.. last2 kena jerkah ngan aku.. senyap x terkata.. geram sgt..uhhu..

sampai je kl.. abg kawan da tunggu kat KL.. bertolak ke melaka kul 9.00 pm.. ahha.. then sampai melaka kul 11.. fuhh 2 jam dlm keta.. ok la... selesa.

sampai je melaka.. p dinner..ahha.. lewatnya dinner.. p makan ikan bakar.. fuhh. semangat je rasa.. bila makan.. fuhh.. nak je sumpah pemilik kedai n tukang masak.. x sedap lgsg.. air oren guna limau yg da nk busuk.. air laici rasa gula je.. sape x marah.. tp mkn gak ar.. x baik membazir.. bayar2  rm 130.00 ( bukan duit aku. .. hehe)

makan ikan bakar, lala goreng bercili.. sotong tempura.. otak2 fuhh.. kurang sedapp

balik umah.. rest n tido.. tu lah.. kisah dan moment aku pada hari jumaat..uhhu.. ok la
tidor suda..ahha...

No comments: