Wednesday, February 23, 2011

kau bukan untuk aku



kau dan aku..
 sentiasa bersua tetapi tdk pernah  berkenalan...
sentiasa bertentang mata... tapi tidak pernah pula berperasaan
sentiasa berselisih bahu tp tdk pernah bertegur sape..
aku yang sombong atau kau yang buat2 x tahu
kadang2 aku curi2 memandang dirimu..
kau... cntik juga.... rupanya...
kau sedar aku memerhati dirimu..
aku tertunduk malu... buat2 x kisah..
mungkinkan kau bengang dirimu diperhatikan...
aku terus lari... menjauhkan diri
takut kau membenci diriku...
ntah.... sejak bila... mata ini sentiasa mencari kamu...
kemana saja dan berharap kau di depan ku..

tp bila ketemu.. badan ini sentiasa mengelak...
menyangkal semua harapan yang ada di hati..
mungkinkah ...... ko suri yang kucari...
atau hanya puppy love .. di usia remaja ku..
aku semakin menyukai kamu..
aku beranikan diri.. cuba untuk mendekati kamu....
tp ego ku... mematahkan keberanian itu...
aku lupakan hasratku...
berharap kau menyedari diriku
aku berundur ke belakang...
lupakan hasratku untuk medampingi kamu...
menangis ku kesepian..
menanti dirimu..
dan terus menanti..
<3


No comments: